بررسی تاثیر نقشه مفهومی بر میزان یادگیری دانشجویان کارشناسی هوشبری دانشگاه علوم پزشکی البرز در سال1400

فاطمه عدالت طلب؛ نوشین عباسی؛ سهیلا مشعوف

دوره 29، شماره 6 ، بهمن و اسفند 1401، ، صفحه 799-810

چکیده
  زمینه و هدف: امروزه آموزش به دانشجویان علوم پزشکی نیازمند بهره‌گیری از روش‌های نوین آموزشی مانند نقشه‌های مفهومی، در کنار روش‌های تدریس سنتی است که باعث افزایش تمایل فراگیران به یادگیری، تمرکز بر نکات کلیدی و سازماندهی مطالب می‌شود بنابراین مطالعه حاضر با هدف بررسی تأثیر نقشه مفهومی بر میزان یادگیری دانشجویان کارشناسی هوشبری ...  بیشتر